SpyBro Company
Odstąpienie od umowy / Zwroty
Zgodnie z Ustawą z 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta Klient, będący konsumentem, może zrezygnować z towaru zakupionego bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki, składając stosowne oświadczenie na piśmie.

Oświadczenie można wysłać pocztą tradycyjną na adres:
Varmacon Dzmitry Kaushovik
ul. Jana Miklaszewskiego 16/6
02-776 Warszawa
lub Mailem na adres: office.varmacon@gmail.com

W przypadku podjęcia decyzji o odstąpieniu od umowy, Klient powinien odesłać przesyłkę należycie zapakowaną na swój koszt. Koszty bezpośredniego zwrotu towaru ponosi Klient i nie podlegają one zwrotowi. Wysokość tych kosztów szacowana jest na kwotę około 15 PLN

Towar należy odesłać na adres:
Varmacon Dzmitry Kaushovik
ul. Jana Miklaszewskiego 16/6
02-776 Warszawa

niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym Klient poinformował sklep internetowy www.spybro.pl o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli towar został odesłany przed upływem terminu 14 dni.

Zwracany towar nie może być uszkodzony, ani nosić śladów użytkowania, i powinien zostać odesłany w oryginalnym opakowaniu wraz z wszystkimi częściami i akcesoriami.

Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

Sklep internetowy www.spybro.pl niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Klienta o odstąpieniu od umowy, dokona zwrotu środków.

Koszty przesyłki w całości pokrywa kupujący. Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem.

Jeśli podczas zakupu skorzystali Państwo z bonusu, kodu rabatowego lub kodu promocyjnego środki te traktowane są jako rabat i nie mogą zostać zwrócone. Zwrotowi podlega tylko zapłacona kwota.

Sklep internetowy www.spybro.pl dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Klient, chyba że Klient wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu.

Sklep internetowy www.spybro.pl może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Klienta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Klienta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.